DOTAZNÍK HEURÉKA

Popis bude stručný, aby bylo jasné vše i pro ty co mají základní znalosti s vyhledáváním na internetu. Aby zákazník viděl naše produkty na vyhledači "H" i ostatních musí se každý obchod zaregistrovat, nahrát na jednotlivé katalogy svoje zboží a co je důležité, tzv. nabít kredit. Když zákazník hledá určité zboží na internetu, vyhledávače jako je "H" a ostatní vám v tom pomohou, ale určitě ne ZDARMA. Za každé vaše kliknutí si daný obchod zaplatí, aniž by bylo cokoli zakoupeno. Měsíčně se tzv. prokliká v závislosti na sortimentu a nastavení výše prokliku řádově v desetitisícech až statisícech korum. Suma sumárum, nezaplatíte, nejste vidět a neprodáváte. A aby to bylo pro vás zajímavé, při nákupu souhlasíte nebo ne se zasláním dotazníku od např. Heuréka, který vám vždy přijde bez ohledu na dodací lhůtě daného obchodu. Většina z vás si myslí, že odpovídá na dotazy obchodu, ve kterém nakoupil a navíc pokud zboží ještě z důvodu delší dodací lhůty nebylo doručeno může zákazník nabýt dojmu, že personál v daném obchodu je naprosto zmatený až drzý, když musí vědět, že zboží ještě neodeslal a už se ptá, jak jste spokojeni ???!!! V tom případě je jasná odpověď NE, když se teda ptáte jak jsem spokojený a jestli bych vás doporučil, tak vám to tedy napíšu: NE,NEDOPORUČUJI a dodazník odešlete. Toto je jen jeden z příkladů dále jsou tu např. cizinci, kteří neumějí česky, kumulace těchto dotazů z několika obchodů, na které odpovídám aniž bych věděl co jsem nakoupil, odpovědi odesílají děti, motoričtí odpovídači NE, atd...Výčet možností je daleko více. Toto jsou pouze možnosti, které máme již za sebou....Ačkoli to vypadá úsměvně v důsledku to má značný dopad na tzv. důvěryhodnost obchodu, který nic neporušil a chová se 100% směrem k zákazníkovi. Má to až šikanózní a frustrující dopad na perzonál v obchodech, který dělá vše jak má a pak jim na hlavu padá i několika měsíční tvrdá práce jedním neoprávěným kliknutím na hlavu. Aniž by bylo cokoliv porušeno. Ano, jednoduchá odpověď je přece ta, že Heuréka je ten soudce z lidu spravedlnosti a nedopustí křivdu na nikom k tomu přeci "nezávisle placená" Heuréka slouží. A hle není to tak. Nikoho už po odeslání nezajímá jak to bylo a proč vlastně 100% obsloužený zákazník bez jakékoli chyby obchodu "zakřížkoval" NE,NEDOPORUČUJI a tímto daný obchod strestal a ukázal jim, kdo je tady pánem. A bylo to kliknutí vlastně chyba nebo jen hloupý žert?! Suma sumárum je každý seriózní obchod, který si nevyrábí fiktivními zákazníky svoje recenze držen v zajetí všech možných i nemožných "agentur", které rozhodují jak a co budou za VAŠE peníze dělat. Bohužel doba je taková a nám nezbyde nic jiného dělat, než pracovat ještě tvrději než doposud. Nicméně bychom vás tímto rádi požádali o serióznost, slušnost a hlavně pravdivost při odesílání těchto dotazníků. Pokud si nevíte rady, pokud máte nějaký problém, pokud nejste spokojeni, volejte nebo piště. Náš tým pro vás pracuje 24/7 a vždy vše vyřeší ke spokojenosti všech.

Děkujeme za vaše nákupy a ochotu spolupracovat.